Τους Τα Έδειξες Νικόλα!!!

Τους την έριξε τη φάπα στο κύπελο ο Νικόλας και ήταν και τετραπλή!
Στα ΤΕΣΣΕΡΑ τους ξάπλωσε τους στερημένους του Βορρά και τους γλένταγε επι 90 λεπτά ασταμάτητα!
Αχόρταγος ο Νικόλας ρε παιδί μου!!!!
Οι μπουγατσοκιμάδες θα βγουν σήμερα να πανυγηρίσουν που έφαγαν μόνο 4?
Εμ έτσι είναι...νόμιζαν ότι επειδή κέρδισαν το πρωτοφανές για φέτος "πτώμα" του Πειραιά ότι έγιναν και ομάδα!
Πάρε να 'χεις τώρα και βγάλε το σκασμό! Κάτω τα κεφαλάκια και μπλουμ στη λιμνούλα!
Πάρτε παρέα και τον Παμπορίδη για την προσπάθεια που έκανε μπας και σας γλυτώσει από το ναυάγιο.

Όσο για τα δικά μας τα κοπρόσκυλα...ΒΛΕΠΕΤΕ ΡΕ ΠΩΣ ΠΑΙΖΟΥΝ οι Ντασιοι, οι Καζναφέρηδες, οι Ντιμπαλάδες και οι Μπακαγιόκοι? ΣΚΥΛΙΑ ΜΟΝΑΝΤΕΡΑ μέσα στο βούρκο! Και μην ακούσω ή διαβάσω πουθενά ότι ο Πας Γιάννενα ανοίγει πόδια στο βάζελο ή κάπου αλλού γιατί θα τον πάρει ο διάολος και θα τον σηκώσει!!
Είναι άλλη ράτσα ρε ο Νικόλας και οι Γιαννιώτες!! Δεν χαρίζονται σε κανέναν!!!
Ούτε σε Ολυμπιακό, ούτε σε βαζέλια, ούτε σε Μπαοκ, ούτε πουθενά! Αν σε βρουν μπόσικο θα σε σκοτώσουν! Όπως σκότωσαν εμάς φέτος στο 90 ή αν θυμάστε, στο κύπελο πριν κάτι χρόνια.
Και μιας και ανέφερα τον βάζελο...έχω να πω ότι χίλιες φορές να παίξει ο ΠΑΣ μαζί του στα ημιτελικά παρά τα τσατσόνια του Βορρά! Στο Νικόλα έχω εμπιστοσύνη ρε παιδί μου...πως να το κάνουμε!
Δεν θα μου προκαλέσει καμία έκπληξη αν η ομάδα αυτή κατέβει στο Καραισκάκη και μας κόψει βαθμούς! Άλλωστε το έκαναν άλλοι κι άλλοι φέτος!
Έτσι και σερνόμαστε εμείς...Χαλάλι τους!

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΝΙΚΟΛΑ...είσαι τεράστιος!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ...σας χάρηκε η ψυχή μου σήμερα!!!

Ο Γαύρος..."porcupine"

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου